Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej
Bogunia-Borowska Małgorzata
Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej
Bogunia-Borowska Małgorzata
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Rok wydania: 2004
- ISBN: 8323317542
- Ilość stron: 162
- Format: 14.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej - Bogunia-Borowska Małgorzata
Jeśli zastanowić się, co stanowi dominującą aktywność w społeczeństwie przełomu wieków, okaże się, że kupowanie i sprzedawanie. I stąd tak istotnym zjawiskiem, przenikającym życie społeczne jest reklama. Nie sposób się od niej izolować. (...) Autorka książki nie pozostaje na poziomie oczywistej funkcji reklamy, polegającej na zwiększeniu sprzedaży produktów, lecz poszukuje funkcji ukrytych, głębszych, prowadzących do modyfikowania świadomości indywidualnej i zbiorowej, a nawet konstruowania zepełnie nowych stanów rzeczywistości społecznej. Do analizy konstruktywnej, kreującej rzeczywistość roli reklamy, autorka buduje bogaty aparat teoretyczny, nie stroniąc od refleksji filozoficznej ontologicznej i epistemologicznej.
Szczegóły: Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej - Bogunia-Borowska Małgorzata
Tytuł: Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej
Autor: Bogunia-Borowska Małgorzata
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Kod paskowy: 9788323317548
ISBN: 8323317542
Języki: polski
Rok wydania: 2004
Ilość stron: 162
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.215 kg
Recenzje: Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej - Bogunia-Borowska Małgorzata
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Bogunia-Borowska Małgorzata (4)
- Fundamenty dobrego społeczeństwa. Wartości (Znak) - Twarda
- Współczesny świat dziecka (Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego) - Miękka
- Kultura (nie)odpowiedzialności (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Szkoła wartości. Wykłady dla nauczycieli i lekcje dla uczniów (Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego) -