Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej

Książka

Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 32,55 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 32,55 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej - Bogunia-Borowska Małgorzata

Jeśli zastanowić się, co stanowi dominującą aktywność w społeczeństwie przełomu wieków, okaże się, że kupowanie i sprzedawanie. I stąd tak istotnym zjawiskiem, przenikającym życie społeczne jest reklama. Nie sposób się od niej izolować. (...) Autorka książki nie pozostaje na poziomie oczywistej funkcji reklamy, polegającej na zwiększeniu sprzedaży produktów, lecz poszukuje funkcji ukrytych, głębszych, prowadzących do modyfikowania świadomości indywidualnej i zbiorowej, a nawet konstruowania zepełnie nowych stanów rzeczywistości społecznej. Do analizy konstruktywnej, kreującej rzeczywistość roli reklamy, autorka buduje bogaty aparat teoretyczny, nie stroniąc od refleksji filozoficznej ontologicznej i epistemologicznej.


Szczegóły: Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej - Bogunia-Borowska Małgorzata

Tytuł: Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej
Autor: Bogunia-Borowska Małgorzata
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Kod paskowy: 9788323317548
ISBN: 8323317542
Języki: polski
Rok wydania: 2004
Ilość stron: 162
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.215 kg


Recenzje: Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej - Bogunia-Borowska Małgorzata

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: