Strategia błękitnego oceanu Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna
W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Strategia błękitnego oceanu
Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna
W. Chan Kim, Renée Mauborgne
- Wydawnictwo: MT Biznes
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788380874008
- Ilość stron: 352
- Format: 15.8x23.3cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Strategia błękitnego oceanu - W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. Strategia błękitnego oceanu przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków. Opierając się na przykładach ponad 150 posunięć strategicznych (obejmujących ponad 100 lat i 30 branż), autorzy twierdzą, że trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich walk z konkurencją, ale ze stworzenia błękitnego oceanu niewykorzystanej dotąd przez nikogo nowej przestrzeni rynkowej, w której możliwy jest wzrost. Książka Strategia błękitnego oceanu przedstawia systematyczne podejście do tego, jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna oraz prezentuje reguły i narzędzia do wykorzystania przez każdą organizację w tworzeniu i zajmowaniu jej własnych błękitnych oceanów. Ta bestselerowa książka będąca punktem zwrotnym zmieniającym tradycyjne myślenie o strategii, śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości. Obierz ją za swojego przewodnika w tworzeniu niekwestionowanej przestrzeni rynkowej i sprawianiu, by konkurencja stała się nieistotna.
Szczegóły: Strategia błękitnego oceanu - W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Tytuł: Strategia błękitnego oceanu
Podtytuł: Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna
Autor: W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380874008
Tytuł oryginału: Blue Ocean Strategy, Expanded Edition: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competiti
Tłumacz: Doroba Anita
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 352
Format: 15.8x23.3cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Recenzje: Strategia błękitnego oceanu - W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: W. Chan Kim, Renée Mauborgne (4)
- Strategia błękitnego oceanu (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami
- Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA. (MT Biznes) - Miękka
- 100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia (Rebis) - Twarda
- Innowacje bez zamętu. Jak wprowadzać zmiany bez niszczenia branż, firm i miejsc pracy (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka