Strategie marek produktowych na rynku FMCG

Książka

Strategie marek produktowych na rynku FMCG

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK
  • Rok wydania: 2017
  • ISBN: 9788323137078
  • Ilość stron: 154
  • Format: 15,8 x 22,8 cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 36,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 36,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Strategie marek produktowych na rynku FMCG - Liczmańska Katarzyna

Dr Katarzyna Liczmańska - jest adiunktem w Katedrze Zarządzania Przedsiębiorstwem Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Praktyczne doświadczenia, na podstawie których rozwiązuje problemy biznesowe, zdobywała, pełniąc funkcje kierownicze i zarządcze w międzynarodowych korporacjach działających zarówno w branży produkcyjnej, jak i usługowej. Podczas wielu lat pracy na stanowisku dyrektora światowej korporacji Sobieski-Belvedere Group, odpowiadała za strategię rozwoju przedsiębiorstwa oraz całokształt działań z zakresu marketingu. Z sukcesem wprowadziła na międzynarodowe rynki marki alkoholi, które stały się jednymi z najpopularniejszych na świecie.

Realizuje i jest współautorką projektów szkoleniowych i konsultingowych prowadzonych w ramach ogólnopolskich projektów finansowanych przez UE. W procesie ich realizacji łączy doświadczenia praktyczne z najnowszymi trendami i wynikami badań naukowych. Jest brokerem innowacji, zaangażowana w transfer innowacyjnych technologii z nauki do praktyki gospodarczej, niezależnym konsultantem, specjalizuje się w zarządzaniu, doradztwie biznesowym, tworzeniu strategii przedsiębiorstw, zarządzaniu przez markę.

Pełni funkcję redaktora prowadzącego czasopisma naukowego "Acta Universitatis Nicolai Copernici ZARZĄDZANIE" oraz funkcję recenzenta w renomowanych czasopismach naukowych. Jest członkiem European Academy of Management, Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego oraz Towarzystwa Naukowego Współczesnego Zarządzania. Jest kierownikiem Zespołu Akredytacyjnego w ramach Association to Advance Collegiate Schools of Business. W jej dorobku znajduje się kilkadziesiąt publikacji naukowych. Występowała w roli prelegenta podczas wielu międzynarodowych konferencji zarówno naukowych, jak i biznesowych. Główne obszary jej naukowych zainteresowań stanowi problematyka zarządzania w wymiarze globalnym, budowania silnych marek oraz konsumenckich decyzji zakupowych.


Szczegóły: Strategie marek produktowych na rynku FMCG - Liczmańska Katarzyna

Tytuł: Strategie marek produktowych na rynku FMCG
Autor: Liczmańska Katarzyna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK
ISBN: 9788323137078
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 154
Format: 15,8 x 22,8 cm
Oprawa: miękka


Recenzje: Strategie marek produktowych na rynku FMCG - Liczmańska Katarzyna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×