Strategie marek produktowych na rynku FMCG
Liczmańska Katarzyna
Strategie marek produktowych na rynku FMCG
Liczmańska Katarzyna
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788323137078
- Ilość stron: 154
- Format: 15,8 x 22,8 cm
- Oprawa: miękka
Niedostępna
Opis: Strategie marek produktowych na rynku FMCG - Liczmańska Katarzyna
Dr Katarzyna Liczmańska - jest adiunktem w Katedrze Zarządzania Przedsiębiorstwem Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Praktyczne doświadczenia, na podstawie których rozwiązuje problemy biznesowe, zdobywała, pełniąc funkcje kierownicze i zarządcze w międzynarodowych korporacjach działających zarówno w branży produkcyjnej, jak i usługowej. Podczas wielu lat pracy na stanowisku dyrektora światowej korporacji Sobieski-Belvedere Group, odpowiadała za strategię rozwoju przedsiębiorstwa oraz całokształt działań z zakresu marketingu. Z sukcesem wprowadziła na międzynarodowe rynki marki alkoholi, które stały się jednymi z najpopularniejszych na świecie.
Realizuje i jest współautorką projektów szkoleniowych i konsultingowych prowadzonych w ramach ogólnopolskich projektów finansowanych przez UE. W procesie ich realizacji łączy doświadczenia praktyczne z najnowszymi trendami i wynikami badań naukowych. Jest brokerem innowacji, zaangażowana w transfer innowacyjnych technologii z nauki do praktyki gospodarczej, niezależnym konsultantem, specjalizuje się w zarządzaniu, doradztwie biznesowym, tworzeniu strategii przedsiębiorstw, zarządzaniu przez markę.
Pełni funkcję redaktora prowadzącego czasopisma naukowego "Acta Universitatis Nicolai Copernici ZARZĄDZANIE" oraz funkcję recenzenta w renomowanych czasopismach naukowych. Jest członkiem European Academy of Management, Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego oraz Towarzystwa Naukowego Współczesnego Zarządzania. Jest kierownikiem Zespołu Akredytacyjnego w ramach Association to Advance Collegiate Schools of Business. W jej dorobku znajduje się kilkadziesiąt publikacji naukowych. Występowała w roli prelegenta podczas wielu międzynarodowych konferencji zarówno naukowych, jak i biznesowych. Główne obszary jej naukowych zainteresowań stanowi problematyka zarządzania w wymiarze globalnym, budowania silnych marek oraz konsumenckich decyzji zakupowych.
Szczegóły: Strategie marek produktowych na rynku FMCG - Liczmańska Katarzyna
Tytuł: Strategie marek produktowych na rynku FMCG
Autor: Liczmańska Katarzyna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK
ISBN: 9788323137078
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 154
Format: 15,8 x 22,8 cm
Oprawa: miękka