Sprzedaż bez sprzedawania Psychologia dobrego wpływu na klienta
Paweł Fortuna
Sprzedaż bez sprzedawania
Psychologia dobrego wpływu na klienta
Paweł Fortuna
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788301197803
- Ilość stron: 366
- Format: 14.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Sprzedaż bez sprzedawania - Paweł Fortuna
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca. W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a i ich skuteczność pozostawia wiele do życzenia (kto z nas nie zbył telemarketera dzwoniącego z ofertą bezkonkurencyjnego ubezpieczenia albo fantastycznej oferty telewizji kablowej?). Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w białe szachy, sprzedaż etyczną i świadomą, wspólne z klientem poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Sprzedaż bez sprzedawania oznacza realizację w przestrzeni handlu takich wartości jak uczciwość i prawda, działanie pozbawione manipulowania i ukrytych intencji, a także sposób na tworzenie społeczności zadowolonych klientów. Sprzedaż bez sprzedawania jest książką wyjątkową pod co najmniej czterema względami. Po pierwsze, stanowi przegląd palących i realnych problemów, z jakimi spotykają się wszyscy przedsiębiorcy, bez względu na rodzaj biznesu, jakim się zajmują. Po drugie, autor nie zadowala się jedynie stworzeniem rzetelnego opisu zagrożeń i dylematów, lecz także przedstawia własne propozycje ich rozwiązań, z precyzyjnymi wskazówkami co i jak należy robić. Po trzecie, jego porady są ugruntowane w solidnej wiedzy na temat psychologicznych mechanizmów funkcjonowania człowieka w organizacji, co chroni nas czytelników przed merytorycznymi nadużyciami, jakie pojawiają się (zbyt) często w poradnikach, a które wywołane są wybujałą fantazją piszących albo wręcz brakiem wiedzy. I wreszcie po czwarte, książka jest napisana w sposób zrozumiały (co wciąż jest wyjątkiem w polskim piśmiennictwie naukowym), a na dodatek ze swadą i humorem. Wymienić można chociażby iście mistrzowski styl, w jakim pokazane są przykłady działania Systemu 1 i Systemu 2 w codzienności działań sprzedażowych. Sądzę że prof. Kahneman mógłby śmiało posiłkować się nimi w swoich wystąpieniach. Z recenzji prof. dr. hab. Rafała Ohme
Szczegóły: Sprzedaż bez sprzedawania - Paweł Fortuna
Tytuł: Sprzedaż bez sprzedawania
Podtytuł: Psychologia dobrego wpływu na klienta
Autor: Paweł Fortuna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301197803
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 366
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Recenzje: Sprzedaż bez sprzedawania - Paweł Fortuna
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Paweł Fortuna (9)
- Animal Rationale (Audiobook) (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Twarda
- Sprzedaż bez sprzedawania (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka ze skrzydełkami
- Psychologia biznesu (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Sztuka feedbacku (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Cena pamięci (WarBook) -
- W poszukiwaniu duchowości człowieka (Copernicus Center Press) - Twarda
- Człowiek widmo (WITOLD GADOWSKI) - miękka
- Optimum 2.0. Idea cyberpsychologii pozytywnej (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Ekonomia racjonalnych zachowań (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka