Poczucie podmiotowości pedagogów szkolnych a ich osobowościowe wyznaczniki pracy

Książka

Poczucie podmiotowości pedagogów szkolnych a ich osobowościowe wyznaczniki pracy

  • Wydawnictwo: UMCS
  • Rok wydania: 2018
  • ISBN: 9788322790984
  • Ilość stron: 324
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 45,80 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 45,80 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Poczucie podmiotowości pedagogów szkolnych a ich osobowościowe wyznaczniki pracy - Joanna Wierzejska

Problematyka podjęta w książce jest niezwykle aktualna i wartościowa poznawczo i aplikacyjnie. Pedagog szkolny jest nie tylko doradcą i konsultantem, mediatorem i terapeutą, opiekunem i wychowawcom, ale także osobą współpracującą z różnymi instytucjami wspomagającymi szkołę w realizacji jej funkcji. Podmiotowość stanowi niezbędny warunek właściwego pełnienia przez niego roli zawodowej oraz warunek indywidualnego rozwoju profesjonalnego [...]. Publikacja ta wpisuje się w nurt myślenia o pedagogu szkolnym jako kreatorze nowatorskich działań wychowawczych, spełniającym kluczową rolę w systemie pracy opiekuńczej i wychowawczej w środowisku szkolnym [...]. Przedstawione mi do oceny opracowanie uważam za niezwykle przejrzyste, spójne, logiczne i dopracowane pod względem procedury badawczej oraz analizy danych empirycznych. Zastosowane metody i techniki badawcze o dużych walorach psychometrycznych dostarczyły rzetelnego materiału empirycznego, który w sposób profesjonalny został opracowany [...]. Sądzę, że praca spotka się z dużym zainteresowaniem czytelników oraz wydatnie wzbogaci rynek księgarski o cenną publikację dotyczącą funkcjonowania zawodowego pedagogów szkolnych. Z recenzji Prof. dr. hab. Waldemara Furmanka


Szczegóły: Poczucie podmiotowości pedagogów szkolnych a ich osobowościowe wyznaczniki pracy - Joanna Wierzejska

Tytuł: Poczucie podmiotowości pedagogów szkolnych a ich osobowościowe wyznaczniki pracy
Autor: Joanna Wierzejska
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322790984
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 324
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.61 kg


Recenzje: Poczucie podmiotowości pedagogów szkolnych a ich osobowościowe wyznaczniki pracy - Joanna Wierzejska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×