Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych
Maria Johann
Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych
Maria Johann
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788380857742
- Ilość stron: 225
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych - Maria Johann
Tematyka monografii koncentruje się na zagadnieniach związanych z satysfakcją klienta oraz jakością usług turystycznych. W pracy przedstawiono kwestie związane z kształtowaniem mechanizmu satysfakcji klienta, kładąc punkt nacisku na prezentację znaczenia satysfakcji klienta we współczesnych modelach biznesowych w kontekście tworzenia przewagi konkurencyjnej. Ważną część pracy stanowi analiza rynku turystycznego w Polsce z podkreśleniem znaczenia zorganizowanej turystyki przyjazdowej oraz jej możliwości rozwojowych. Przeprowadzone badania satysfakcji klienta umożliwiły sformułowanie istotnych wniosków dotyczących kształtowania produktów turystycznych, a zastosowanie różnych metod badawczych pozwoliło na lepszą interpretację wyników. Książka stanowi inspirację dla kierownictwa oraz pracowników biur podróży do tworzenia produktów turystycznych dostosowanych do potrzeb nabywców oraz uwzględnienia kwestii satysfakcji klienta w strategiach rozwojowych oraz w procesie zarządzania przedsiębiorstwem.
Szczegóły: Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych - Maria Johann
Tytuł: Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych
Autor: Maria Johann
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380857742
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 225
Oprawa: Miękka