Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych

Książka

Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788380857742
  • Ilość stron: 225
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych - Johann Maria

Tematyka monografii koncentruje się na zagadnieniach związanych z satysfakcją klienta oraz jakością usług turystycznych. W pracy przedstawiono kwestie związane z kształtowaniem mechanizmu satysfakcji klienta, kładąc punkt nacisku na prezentację znaczenia satysfakcji klienta we współczesnych modelach biznesowych w kontekście tworzenia przewagi konkurencyjnej. Ważną część pracy stanowi analiza rynku turystycznego w Polsce z podkreśleniem znaczenia zorganizowanej turystyki przyjazdowej oraz jej możliwości rozwojowych. Przeprowadzone badania satysfakcji klienta umożliwiły sformułowanie istotnych wniosków dotyczących kształtowania produktów turystycznych, a zastosowanie różnych metod badawczych pozwoliło na lepszą interpretację wyników. Książka stanowi inspirację dla kierownictwa oraz pracowników biur podróży do tworzenia produktów turystycznych dostosowanych do potrzeb nabywców oraz uwzględnienia kwestii satysfakcji klienta w strategiach rozwojowych oraz w procesie zarządzania przedsiębiorstwem.


Szczegóły: Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych - Johann Maria

Tytuł: Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych
Autor: Johann Maria
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380857742
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 225
Oprawa: Miękka


Recenzje: Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych - Johann Maria

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×