Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne Etapy i formy
Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec
Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne
Etapy i formy
Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788381425469
- Ilość stron: 208
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne - Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec
Publikacja dotyczy różnych strategii wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Autorzy przedstawili charakterystykę tego procesu ze szczególnym naciskiem na określenie motywów, metod oceny, wyboru rynków zagranicznych, form i kierunków geograficznych, a także działań marketingowych i efektów ekspansji zagranicznej firm. Podjęte zagadnienia zaprezentowali na podstawie przeprowadzonych badań literaturowych oraz pierwotnych na próbie polskich przedsiębiorstw z różnych branż. W monografii znajduje się też kilka studiów przypadków odnoszących się do internacjonalizacji polskich firm.
Szczegóły: Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne - Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec
Tytuł: Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne
Podtytuł: Etapy i formy
Autor: Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788381425469
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 208
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg