Obsługa gości w obiekcie świad. usługi hotel. cz.1 (Uszkodzona okładka)

OUTLET

Obsługa gości w obiekcie świad. usługi hotel. cz.1 (Uszkodzona okładka)

  • Producent: Format-AB
  • Rok produkcji: 2019
  • ISBN: 9788389184856
  • Ilość stron: 216
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 35,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 35,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Obsługa gości w obiekcie świad. usługi hotel. cz.1 (Uszkodzona okładka) - Beata Sawicka

Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść
"Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie" jest podręcznikiem wydanym w dwóch częściach, przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodach technik hotelarstwa oraz pracownik obsługi hotelowej. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 lutego 2019 r. w sprawie ogólnych celów i zadań kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz klasyfikacji zawodów szkolnictwa branżowego.
Niniejszy podręcznik uwzględnia efekty kształcenia i kryteria ich weryfikacji dla kwalifikacji HGT.03. Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie:
- HGT.03.1. Bezpieczeństwo i higiena pracy
- HGT.03.2. Podstawy hotelarstwa
- HGT.03.3. Utrzymywanie czystości i porządku w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie
- HGT.03.4. Przygotowywanie i podawanie śniadań
- HGT.03.5. Organizowanie usług dodatkowych w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie
- HGT.03.7. Kompetencje personalne i społeczne
Podręcznik ma na celu przekazanie wiedzy i zdobycie przez ucznia umiejętności niezbędnych do obsługi gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Treść merytoryczną podręcznika wzbogacają zdjęcia, rysunki i tabele, co pozwala na szybkie i efektywne przyswajanie materiału. Wiedza teoretyczna została wsparta licznymi przykładami wskazując na różnorodne sposoby jej praktycznego zastosowania.
Rekomendujemy tę publikację nie tylko uczniom szkół kształcących w zawodach technik hotelarstwa oraz pracownik obsługi hotelowej, ale również osobom pracującym w przedsiębiorstwach hotelarskich.


Szczegóły: Obsługa gości w obiekcie świad. usługi hotel. cz.1 (Uszkodzona okładka) - Beata Sawicka

Tytuł: Obsługa gości w obiekcie świad. usługi hotel. cz.1 (Uszkodzona okładka)
Autor: Beata Sawicka
Producent: Format-AB
ISBN: 9788389184856
Rok produkcji: 2019
Ilość stron: 216


Recenzje: Obsługa gości w obiekcie świad. usługi hotel. cz.1 (Uszkodzona okładka) - Beata Sawicka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×