(Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej. Uczniowie z problemami w nauce i zachowaniu

,

Książka

(Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej.
Uczniowie z problemami w nauce i zachowaniu

,

  • Wydawnictwo: Adam Marszałek
  • Rok wydania: 2018
  • ISBN: 9788380198067
  • Ilość stron: 224
  • Format: 24.0x12.9
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,20 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,20 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: (Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej. - Marzenna Magda-Adamowicz, Klaudia Żernik

W labiryncie historycznych i politycznych legalizacji indywidualizacji
Indywidualizacja i wspólnotowość jako kategorie zmiany kultury edukacji w klasach początkowych
Uczniowie z zaburzeniami mowy w klasach młodszych
Uczeń nadpobudliwy psychoruchowo w ławce szkolnej


Szczegóły: (Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej. - Marzenna Magda-Adamowicz, Klaudia Żernik

Tytuł: (Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej.
Podtytuł: Uczniowie z problemami w nauce i zachowaniu
Autor: Marzenna Magda-Adamowicz, Klaudia Żernik
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788380198067
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 224
Format: 24.0x12.9
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg


Recenzje: (Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej. - Marzenna Magda-Adamowicz, Klaudia Żernik

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×