(Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej. Uczniowie z problemami w nauce i zachowaniu
Marzenna Magda-Adamowicz, Klaudia Żernik
(Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej.
Uczniowie z problemami w nauce i zachowaniu
Marzenna Magda-Adamowicz, Klaudia Żernik
- Wydawnictwo: Adam Marszałek
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788380198067
- Ilość stron: 224
- Format: 24.0x12.9
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
39,20 PLN
Opis: (Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej. - Marzenna Magda-Adamowicz, Klaudia Żernik
W labiryncie historycznych i politycznych legalizacji indywidualizacji
Indywidualizacja i wspólnotowość jako kategorie zmiany kultury edukacji w klasach początkowych
Uczniowie z zaburzeniami mowy w klasach młodszych
Uczeń nadpobudliwy psychoruchowo w ławce szkolnej
Szczegóły: (Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej. - Marzenna Magda-Adamowicz, Klaudia Żernik
Tytuł: (Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej.
Podtytuł: Uczniowie z problemami w nauce i zachowaniu
Autor: Marzenna Magda-Adamowicz, Klaudia Żernik
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788380198067
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 224
Format: 24.0x12.9
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg