Rola telewizji w kształtowaniu wizerunku politycznego Studium mediatyzacji polityki na przykładzie wyborów prezydenckich w Polsce

Książka

Rola telewizji w kształtowaniu wizerunku politycznego
Studium mediatyzacji polityki na przykładzie wyborów prezydenckich w Polsce

  • Wydawnictwo: Adam Marszałek
  • Rok wydania: 2008
  • ISBN: 9788376110844
  • Ilość stron: 280
  • Format: 16.0x22.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 28,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 28,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Rola telewizji w kształtowaniu wizerunku politycznego - Katarzyna Giereło-Klimaszewska

Wizerunek polityków i jego tworzenie zajmuje coraz ważniejsze miejsce w życiu politycznym. W krajach zachodnich procesy związane z kształtowaniem wizerunku są zaawansowane, ale w Polsce jest to tematyka jeszcze stosunkowo nowa. Taki stan rzeczy nie dziwi, biorąc pod uwagę przemiany polityczne ostatnich kilkunastu lat polskiej demokracji - pewne procesy dotyczące życia politycznego dopiero zaczynają w pełni się rozwijać, co w dużej mierze odnosi się do budowania politycznego wizerunku.


Szczegóły: Rola telewizji w kształtowaniu wizerunku politycznego - Katarzyna Giereło-Klimaszewska

Tytuł: Rola telewizji w kształtowaniu wizerunku politycznego
Podtytuł: Studium mediatyzacji polityki na przykładzie wyborów prezydenckich w Polsce
Autor: Katarzyna Giereło-Klimaszewska
Wydawnictwo: Adam Marszałek
Seria: NAUKA O KOMUNIKOWANIU
ISBN: 9788376110844
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 280
Format: 16.0x22.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.425 kg


Recenzje: Rola telewizji w kształtowaniu wizerunku politycznego - Katarzyna Giereło-Klimaszewska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×