Rola telewizji w kształtowaniu wizerunku politycznego Studium mediatyzacji polityki na przykładzie wyborów prezydenckich w Polsce
Katarzyna Giereło-Klimaszewska
Rola telewizji w kształtowaniu wizerunku politycznego
Studium mediatyzacji polityki na przykładzie wyborów prezydenckich w Polsce
Katarzyna Giereło-Klimaszewska
- Wydawnictwo: Adam Marszałek
- Rok wydania: 2008
- ISBN: 9788376110844
- Ilość stron: 280
- Format: 16.0x22.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Rola telewizji w kształtowaniu wizerunku politycznego - Katarzyna Giereło-Klimaszewska
Wizerunek polityków i jego tworzenie zajmuje coraz ważniejsze miejsce w życiu politycznym. W krajach zachodnich procesy związane z kształtowaniem wizerunku są zaawansowane, ale w Polsce jest to tematyka jeszcze stosunkowo nowa. Taki stan rzeczy nie dziwi, biorąc pod uwagę przemiany polityczne ostatnich kilkunastu lat polskiej demokracji - pewne procesy dotyczące życia politycznego dopiero zaczynają w pełni się rozwijać, co w dużej mierze odnosi się do budowania politycznego wizerunku.
Szczegóły: Rola telewizji w kształtowaniu wizerunku politycznego - Katarzyna Giereło-Klimaszewska
Tytuł: Rola telewizji w kształtowaniu wizerunku politycznego
Podtytuł: Studium mediatyzacji polityki na przykładzie wyborów prezydenckich w Polsce
Autor: Katarzyna Giereło-Klimaszewska
Wydawnictwo: Adam Marszałek
Seria: NAUKA O KOMUNIKOWANIU
ISBN: 9788376110844
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 280
Format: 16.0x22.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.425 kg