50 praw marketingu Kotarbińskiego
Jacek Kotarbiński
50 praw marketingu Kotarbińskiego
Jacek Kotarbiński
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788301214890
- Ilość stron: 190
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: 50 praw marketingu Kotarbińskiego - Jacek Kotarbiński
„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej 30 lat swojego doświadczenia zawodowego w marketingu.
W żartobliwej formie przedstawia nieformalne prawa rządzące działaniami marketingowymi. To zbiór bardzo konkretnych i cennych wskazówek dla przedsiębiorców małych, dużych i średnich oraz marketerów. Wszystkie inspirowane praktyką zawodową autora, wzbogacone anegdotami i przykładami z życia.
Ostatnie trzy dekady to feeria zmian sposobów zarządzania firmami, wyzwań technologicznych, całkowitego przeobrażenia zachowań i priorytetów klienta. Dla wielu przedsiębiorców ten okres jest szokujący, ponieważ nigdy nie byli przygotowani do tak szalonego tempa zmian. Dziś proces zmiany jest kluczowym wyznacznikiem rozwoju każdej organizacji. Ta z kolei jest paliwem napędowym marketingu, który skupia w sobie wszystkie nitki informacji, a na ich podstawie może rozwijać firmę. Niestety, nadal na przeszkodzie przedsiębiorcom stoi typowa mentalność, która ogranicza myślenie o marketingu do narzędzi wspierających sprzedaż, reklamy czy najróżniejszych wymyślnych technik manipulacji i propagandy. (…)Chciałbym, by ta książka dostarczyła odrobiny inspiracji i refleksji każdemu, kto buduje i rozwija swoją firmę.
Ze wstępu autora
Szczegóły: 50 praw marketingu Kotarbińskiego - Jacek Kotarbiński
Tytuł: 50 praw marketingu Kotarbińskiego
Autor: Jacek Kotarbiński
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301214890
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 190
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Recenzje: 50 praw marketingu Kotarbińskiego - Jacek Kotarbiński
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Jacek Kotarbiński (6)
- E-commerce Strategia Zarządzanie Finanse (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- 50 praw marketingu Kotarbińskiego (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Lód (Literackie) - Pudełko CD
- Co chce wiedzieć klient? (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami
- Karta 99/2019 (KARTA) - miękka
- MarkEthic (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka