Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych (wyd. IV)

, ,

Książka

Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych (wyd. IV)

, ,

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2021
  • ISBN: 9788381025119
  • Ilość stron: 244
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 55,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 55,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych (wyd. IV) - Krzysztof Opolski, Grażyna Dykowska, Monika Możdżonek

Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie, jak poprawa jakości w opiece zdrowotnej, wpływa na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta i jednocześnie ułatwia oraz wspomaga pracę pracowników służby zdrowia.
Książka dla kadry zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, lekarzy, personelu medycznego oraz wszystkich mających wpływ na działalność służby zdrowia. Jej celem jest uzmysłowienie, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.


Szczegóły: Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych (wyd. IV) - Krzysztof Opolski, Grażyna Dykowska, Monika Możdżonek

Tytuł: Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych (wyd. IV)
Autor: Krzysztof Opolski, Grażyna Dykowska, Monika Możdżonek
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381025119
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 244
Oprawa: Miękka


Recenzje: Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych (wyd. IV) - Krzysztof Opolski, Grażyna Dykowska, Monika Możdżonek

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Krzysztof Opolski, Grażyna Dykowska, Monika Możdżonek (1)