Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych (wyd. IV)
Krzysztof Opolski, Grażyna Dykowska, Monika Możdżonek
Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych (wyd. IV)
Krzysztof Opolski, Grażyna Dykowska, Monika Możdżonek
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2021
- ISBN: 9788381025119
- Ilość stron: 244
- Oprawa: Miękka
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych (wyd. IV) - Krzysztof Opolski, Grażyna Dykowska, Monika Możdżonek
Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie, jak poprawa jakości w opiece zdrowotnej, wpływa na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta i jednocześnie ułatwia oraz wspomaga pracę pracowników służby zdrowia.
Książka dla kadry zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, lekarzy, personelu medycznego oraz wszystkich mających wpływ na działalność służby zdrowia. Jej celem jest uzmysłowienie, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.
Szczegóły: Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych (wyd. IV) - Krzysztof Opolski, Grażyna Dykowska, Monika Możdżonek
Tytuł: Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych (wyd. IV)
Autor: Krzysztof Opolski, Grażyna Dykowska, Monika Możdżonek
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381025119
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 244
Oprawa: Miękka