Branding Krótkie Wprowadzenie 29
Robert Jones
Branding Krótkie Wprowadzenie 29
Robert Jones
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Rok wydania: 2021
- ISBN: 9788381428200
- Ilość stron: 156
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Branding Krótkie Wprowadzenie 29 - Robert Jones
> KRÓTKIE WPROWADZENIE
- książki, które zmieniają sposób myślenia!
Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo. Zastanawia się również nad przyszłością marek.
*
Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. – od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie.
Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje.
Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.
Szczegóły: Branding Krótkie Wprowadzenie 29 - Robert Jones
Tytuł: Branding Krótkie Wprowadzenie 29
Autor: Robert Jones
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Seria: Krótkie Wprowadzenie
ISBN: 9788381428200
Tłumacz: Łaszkiewicz Anna
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 156
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Recenzje: Branding Krótkie Wprowadzenie 29 - Robert Jones
Faktycznie, jak wskazuje tytuł, jest krótko i na temat. Gdybym chciała zacytować wszystkie trafne spostrzeżenia, to musiałabym przepisać pół tej i tak już krótkiej książeczki. Na około 130 stronach samego tekstu zawarto mnóstwo pożytecznych informacji w zasadzie dla każdego. Nie trzeba mieć dyplomu z zarządzania ani szczególnych zainteresowań w tym kierunku, bo w końcu wszyscy jesteśmy konsumentami i mamy swoje ulubione marki.
O większości przeczytanych rzeczy mniej lub bardziej zdawałam sobie sprawę. Codziennie dokonujemy setek wyborów, w których uczestniczą znane lokalnie lub też na całym świecie firmy. Dużym zaskoczeniem była dla mnie część historyczna, o pochodzeniu samej nazwy. Nie zdradzę, jak branding wyglądał na przestrzeni dziejów, ale mogę powiedzieć, że jego korzenie sięgają aż czasów starożytnego Egiptu! W pierwszej chwili to była szokująca informacja, ale po zastanowieniu doszło do mnie, że to przecież musiało towarzyszyć człowiekowi od dawien dawna.
Handel, reklama, budowanie zaufania, kreowanie własnej marki - doświadczamy tego na każdym kroku. W jaki sposób nasz organizm reaguje na marki? Marketingowcy korzystają nawet z narzędzi neurobiologii, by umiejętniej konsumentom coś sprzedać. To akurat brzmi trochę strasznie! Tak samo jak uświadomienie sobie takich prostych zależności, jak fakt, że rzecz o konkretnej nazwie zyskuje w naszym odczuciu pewną osobowość, a szczególnie przywiązujemy się również do czegoś, co sami zbudujemy, czy raczej złożymy... Brzmi znajomo? "Efekt IKEA" jest psychologom społecznym już dobrze znany.
Wracając do lektury, "Branding" Roberta Jonesa jest napisany prostym językiem, myślę, że żaden czytelnik nie będzie miał problemów ze zrozumieniem treści. Ta jest podzielona na krótkie rozdziały, autor opowiada, czym jest branding, skąd się wziął, dokąd dąży. Przywołuje wiele bliskich nam przykładów, uzupełnia treść ilustracjami. Polecam książkę jako zdecydowanie wartą lektury, na pewno znajdziecie w niej coś ciekawego.mysilicielka 2022-04-09 11:45:07
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Robert Jones (8)
- Kokainowa miłość (Alfa-Zet) - Miękka
- Marian Smoluchowski (Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego) - Miękka ze skrzydełkami
- Potęga osobistego uroku. (MT Biznes) - miękka ze skrzydełkami
- Gdzie są kamedulskie piwnice czyli dwór gang i przypowieści (Petrus) - Miękka
- Piketty i co dalej? (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Pop Art. (Taschen) - Twarda z obwolutą
- Branding Krótkie Wprowadzenie 29 (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego) - Miękka ze skrzydełkami
- Repetytorium z języka angielskiego dla liceów i techników Poziom podstawowy z materiałem rozszerzonym Tom 1 (Pearson) - Miękka