Encyklopedyczne podstawy marketingu
Wojciechowski Tadeusz
Encyklopedyczne podstawy marketingu
Wojciechowski Tadeusz
- Wydawnictwo: Placet
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788374881418
- Ilość stron: 334
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
63,60 PLN
Opis: Encyklopedyczne podstawy marketingu - Wojciechowski Tadeusz
Tak książka ma właśnie odpowiedzieć na pytania studentów, a wybrane przeze mnie bloki tematyczne odpowiadają podstawą wiedzy marketingowej i mam nadzieję ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.
Szczegóły: Encyklopedyczne podstawy marketingu - Wojciechowski Tadeusz
Tytuł: Encyklopedyczne podstawy marketingu
Autor: Wojciechowski Tadeusz
Wydawnictwo: Placet
ISBN: 9788374881418
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 334
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.54 kg