Encyklopedyczne podstawy marketingu
Wojciechowski Tadeusz
Encyklopedyczne podstawy marketingu
Wojciechowski Tadeusz
- Wydawnictwo: Placet
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788374881418
- Ilość stron: 334
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
63,60 PLN
Opis: Encyklopedyczne podstawy marketingu - Wojciechowski Tadeusz
Tak książka ma właśnie odpowiedzieć na pytania studentów, a wybrane przeze mnie bloki tematyczne odpowiadają podstawą wiedzy marketingowej i mam nadzieję ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.
Szczegóły: Encyklopedyczne podstawy marketingu - Wojciechowski Tadeusz
Tytuł: Encyklopedyczne podstawy marketingu
Autor: Wojciechowski Tadeusz
Wydawnictwo: Placet
ISBN: 9788374881418
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 334
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.54 kg
Recenzje: Encyklopedyczne podstawy marketingu - Wojciechowski Tadeusz
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Wojciechowski Tadeusz (5)
- Klasyka Dla Dzieci Cz. II (Soliton) - miękka
- Przyjaciel Boga. Dzieje wielkiego pontyfikatu 1978 - 2003. Film VHS (Biały Kruk) - pudełko
- Śmierć i zmartwychwstanie ciała człowieka (Petrus) - Miękka
- Zamach na II RP. Elity na celowniku (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Twarda
- Potrzeba zmian w samorządzie terytorialnym (Scholar) - Miękka ze skrzydełkami