Co siedzi w głowie klienta
Sorensen Herb
Co siedzi w głowie klienta
Sorensen Herb
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788326406041
- Ilość stron: 224
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Co siedzi w głowie klienta - Sorensen Herb
W dzisiejszym świecie poprawa skuteczności sprzedaży detalicznej nie jest już tylko kwestią wyboru to sprawa życia i śmierci. Nikt nie wie na ten temat więcej niż Herb Sorensen, a to dlatego, że lepiej niż ktokolwiek inny rozumie on zachowanie klientów w sklepie. Dzięki drobiazgowej analizie niezliczonej ilości zakupów, Sorensen dokładnie pokazuje, o czym myślą klienci, dlaczego zachowują się w dany sposób i jak należy zmienić powierzchnię handlową, aby uzyskać lepsze rezultaty.
Ta publikacja odkryje przed tobą, jak czerpać więcej korzyści z szybkich zakupów, jakie są trzy chwile prawdy na każdych zakupach, jak wyglądają schematy poruszania się klientów po sklepie i w jaki sposób wykorzystywać aktywną sprzedaż, by umieszczać produkty właśnie tam, gdzie jest ich najlepsze miejsce.
Szczegóły: Co siedzi w głowie klienta - Sorensen Herb
Tytuł: Co siedzi w głowie klienta
Autor: Sorensen Herb
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326406041
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 224
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.34 kg