Co siedzi w głowie klienta

Książka

Co siedzi w głowie klienta

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788326406041
  • Ilość stron: 224
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 73,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 73,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Co siedzi w głowie klienta - Sorensen Herb

W dzisiejszym świecie poprawa skuteczności sprzedaży detalicznej nie jest już tylko kwestią wyboru to sprawa życia i śmierci. Nikt nie wie na ten temat więcej niż Herb Sorensen, a to dlatego, że lepiej niż ktokolwiek inny rozumie on zachowanie klientów w sklepie. Dzięki drobiazgowej analizie niezliczonej ilości zakupów, Sorensen dokładnie pokazuje, o czym myślą klienci, dlaczego zachowują się w dany sposób i jak należy zmienić powierzchnię handlową, aby uzyskać lepsze rezultaty.

Ta publikacja odkryje przed tobą, jak czerpać więcej korzyści z szybkich zakupów, jakie są trzy chwile prawdy na każdych zakupach, jak wyglądają schematy poruszania się klientów po sklepie i w jaki sposób wykorzystywać aktywną sprzedaż, by umieszczać produkty właśnie tam, gdzie jest ich najlepsze miejsce.


Szczegóły: Co siedzi w głowie klienta - Sorensen Herb

Tytuł: Co siedzi w głowie klienta
Autor: Sorensen Herb
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326406041
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 224
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.34 kg


Recenzje: Co siedzi w głowie klienta - Sorensen Herb

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×