Zachowania konsumentów

, ,

Książka

Zachowania konsumentów

, ,

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788375267433
  • Ilość stron: 400
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 73,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 73,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zachowania konsumentów - East Robert, Wright Malcolm, Vanhuele Marc

Analiza zachowań konsumenckich stanowi dziedzinę podlegającą ciągłym zmianom. Przyzwyczajenia i gusta klientów zmieniają się jak w kalejdoskopie. Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z tym zagadnieniem i na ostatnich osiągnięciach marketingu jako nauki. Podkreśla rolę wyjaśnień behawioralnych, znaczenie zwyczajów i modelowania schematów rynkowych oraz zmian zachodzących na rynku. Porusza takie zagadnienia jak:

zdefiniowanie podstawowych pojęć związanych z różnymi formami dokonywania zakupów,

schematy nabywcze - lojalność konsumencka, wartość marki oraz typowe cechy rynków stabilnych i zmiennych,

procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki występujące po podjęciu decyzji dotyczące poziomu satysfakcji i jakości,

reakcja konsumentów na czynniki wpływające na konsumpcję, którymi są: cena, środowisko detaliczne, wpływy społeczne i działania reklamowe.

Zamieszczone w książce ćwiczenia praktyczne pomogą czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowań konsumenckich - w przeprowadzaniu niezbędnych obliczeń, obserwacji, pomiarów i w obsłudze odpowiednich programów komputerowych. Ten kompleksowy przewodnik zarówno po teorii i najnowszych tendencjach, jak i praktycznych aspektach analizy zachowań konsumenckich będzie więc cennym źródłem wiedzy nie tylko dla studentów kierunków związanych z marketingiem i biznesem, ale także dla marketingowców, menedżerów i kadry kierowniczej firm.


Szczegóły: Zachowania konsumentów - East Robert, Wright Malcolm, Vanhuele Marc

Tytuł: Zachowania konsumentów
Autor: East Robert, Wright Malcolm, Vanhuele Marc
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788375267433
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 400
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.58 kg


Recenzje: Zachowania konsumentów - East Robert, Wright Malcolm, Vanhuele Marc

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: