Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji

, ,

Książka

Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji

, ,

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788375560138
  • Ilość stron: 164
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 44,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 44,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji - Wiesława Caputa, Alina Gorczyńska-Dybek, Danuta Szwajca

Przełom wieku XIX i XX to bez wątpienia era informacji, w której na skutek nowych rozwiązań telekomunikacyjnych i informatycznych, rzeczywistość gospodarcza nabrała multimedialnego, interaktywnego oraz wirtualnego charakteru. Dzięki dynamicznemu rozwojowi systemów komunikacji (telefonii komórkowej, Internetu, telewizji interaktywnej), klienci mają dostęp do ogromnej ilości informacji. Mają też większą świadomość swoich potrzeb oraz rosną ich wymagania co do poziomu obsługi - oczekują szybkiego i profesjonalnego świadczenia usług, indywidualnego podejścia oraz większego zaangażowania i empatii ze strony pracowników. Wobec przedstawionych warunków, instytucje finansowe są zmuszone podejmować liczne działania prorynkowe w celu pozyskania i utrzymania klienta.

W niniejszej publikacji podjęto próbę identyfikacji prorynkowych zmian, jakie podejmują instytucje finansowe w erze informacji. Ponadto, przedstawiono wyniki badań dotyczące oceny prowadzonej działalności zorientowanej na pozyskanie i utrzymanie klienta przez wybrane banki funkcjonujące w Polsce. W szczególności przeanalizowano:
- przemiany w funkcjonowaniu giełd papierów wartościowych w ostatnich dwóch dekadach oraz działania w celu pozyskania klientów, tj. inwestorów oraz emitentów,
- zmiany w zakresie orientacji marketingowej banków ze sprzedażowej na prorynkową, ze szczególnym uwzględnieniem działań nakierowanych na budowę wizerunku banku,
- procesy budowania marketingu relacji w celu pomnażania kapitału banku poprzez tworzenie wartości dla klienta.

Książka skierowana jest zarówno do pracowników naukowych, jak i praktyków zatrudnionych w instytucjach finansowych, zainteresowanych problematyką pozyskiwania i budowania długotrwałych relacji z klientem, a także pracowników działów finansowych i zarządzania, odpowiedzialnych za politykę przedsiębiorstwa zorientowaną na klienta. Publikacja może być również wykorzystana jako podręcznik dla studentów wydziałów ekonomicznych i zarządzania, a także dla słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu marketingu, finansów oraz rachunkowości zarządczej.


Szczegóły: Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji - Wiesława Caputa, Alina Gorczyńska-Dybek, Danuta Szwajca

Tytuł: Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji
Autor: Wiesława Caputa, Alina Gorczyńska-Dybek, Danuta Szwajca
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375560138
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 164
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.27 kg


Recenzje: Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji - Wiesława Caputa, Alina Gorczyńska-Dybek, Danuta Szwajca

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×