Marketing 3.0 (Audiobook)
Kotler Philip, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Marketing 3.0
(Audiobook)
Kotler Philip, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
- Producent: MT Biznes
- Rok produkcji: 2011
- ISBN: 9788377460641
- Format: 13.5x19.0cm
- Oprawa: Plastikowa
Niedostępna
Opis: Marketing 3.0 (Audiobook) - Kotler Philip, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0.
Marketing 3.0 wyjaśnia m.in. Jak:
- wykorzystać dyskusje na portalach społecznościach
- pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat
- współpracować z konsumentami - orędownikami marki.
Książka idzie jednak dalej - nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy.
Szczegóły: Marketing 3.0 (Audiobook) - Kotler Philip, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Tytuł: Marketing 3.0 (Audiobook)
Autor: Kotler Philip, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Producent: MT Biznes
ISBN: 9788377460641
Tytuł oryginału: Marketing 3.0
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Gasper Dorota
Języki: polski
Rok produkcji: 2011
Format: 13.5x19.0cm
Oprawa: Plastikowa
Waga: 0.08 kg
Typ głównego nośnika: ACM
Ilość nośników: 1
Opis nośników: