Subiektywna psychologia biznesu
Fortuna Paweł
Subiektywna psychologia biznesu
Fortuna Paweł
- Wydawnictwo: GWP
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788374895910
- Ilość stron: 232
- Format: 15.0x21.0cm
- Oprawa: Twarda z obwolutą
Niedostępna
Opis: Subiektywna psychologia biznesu - Fortuna Paweł
SZCZERZE I OTWARCIE O POLSKIM BIZNESIE I LUDZIACH GO TWORZĄCYCH Dlaczego Polacy są podobni do kury zielononóżki Czy każdy z nas jest chciwy i leniwy Jakie jest źródło tak głęboko w nas zakorzenionego kompleksu niższości Jak powstało hasło Polak potrafi Dlaczego pracujemy ciężej niż koledzy z innych krajów, choć mamy te same procedury Czy umiemy wyciągać wnioski i naukę na przyszłość z własnych porażek Jakimi jesteśmy szefami, a jakimi pracownikami Czy umiemy doceniać siebie A innych Czym jest fochbing i kiedy jest stosowany Perfekcjonizm błogosławieństwo czy przekleństwo Na te i wiele, wiele innych pytań odpowiada doktor Paweł Fortuna jak zawsze w sposób błyskotliwy i interesujący. Komentarze i refleksje autora stanowią wynik wieloletniej obserwacji środowiska biznesowego w Polsce (od czasów przemian do dzisiaj) oraz doświadczenia zdobytego w pracy z jego przedstawicielami. Zawarte w książce uwagi to subiektywne spostrzeżenia stanowiące punkt wyjścia dalszych przemyśleń, zaproszenie do dyskusji i zachętę do wprowadzania zmian. Znakomite teksty autora zostały opatrzone ilustracjami autorstwa wybitnego artysty, rysownika, malarza Janusza Kapusty.
Szczegóły: Subiektywna psychologia biznesu - Fortuna Paweł
Tytuł: Subiektywna psychologia biznesu
Autor: Fortuna Paweł
Wydawnictwo: GWP
ISBN: 9788374895910
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 232
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.42 kg
Recenzje: Subiektywna psychologia biznesu - Fortuna Paweł
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Fortuna Paweł (9)
- Animal Rationale (Audiobook) (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Twarda
- Sprzedaż bez sprzedawania (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka ze skrzydełkami
- Psychologia biznesu (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Sztuka feedbacku (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Cena pamięci (WarBook) -
- W poszukiwaniu duchowości człowieka (Copernicus Center Press) - Twarda
- Człowiek widmo (WITOLD GADOWSKI) - miękka
- Optimum 2.0. Idea cyberpsychologii pozytywnej (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Ekonomia racjonalnych zachowań (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka