Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej

, ,

Książka

Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej

, ,

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2017
  • ISBN: 9788380853454
  • Ilość stron: 242
  • Format: 15.9x23.0
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 50,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 50,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej - Aleksandra Grobelna, Maciej Dębski, Hanna Górska-Warsewicz

Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z faktu, iż wciąż istnieje deficyt opracowań, które traktowałyby problematykę marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsiębiorstwa, pokazując przy tym występujące między nimi współzależności. Podjęcie tej tematyki, z tak różnych perspektyw, należy uznać za rozwiązanie innowacyjne, skutkujące spojrzeniem wszechstronnym i kompleksowym na czynniki determinujące konkurencyjność na szeroko rozumianym rynku turystycznym. Potrzeba ta wydaje się tym bardziej pilna, że wciąż odczuwane są skutki kryzysu gospodarczego, a dynamika zmian rynkowych kreśli absolutnie nieprzewidywalne scenariusze dla otoczenia w którym funkcjonują obecnie podmioty branży turystycznej.


Szczegóły: Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej - Aleksandra Grobelna, Maciej Dębski, Hanna Górska-Warsewicz

Tytuł: Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej
Autor: Aleksandra Grobelna, Maciej Dębski, Hanna Górska-Warsewicz
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380853454
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 242
Format: 15.9x23.0
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg


Recenzje: Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej - Aleksandra Grobelna, Maciej Dębski, Hanna Górska-Warsewicz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Aleksandra Grobelna, Maciej Dębski, Hanna Górska-Warsewicz (1)