Strategiczny brand marketing Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylk

Książka

Strategiczny brand marketing Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylk

  • Wydawnictwo: Onepress
  • Rok wydania: 2018
  • ISBN: 9788328342675
  • Ilość stron: 344
  • Format: 14.8x23.3
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Strategiczny brand marketing Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylk - Jarek Szczepański

Teraz marketing jest prosty! Czy można szybko opanować sztukę marketingu, nie tracąc czasu na odkrywanie tego, co wymyślono przed nami? Oczywiście! Wystarczy sięgnąć po tę książkę. Pomoże Ci ona zrozumieć, na czym polega skuteczny brand marketing, czym jest marka i jakie są zależności między nią a rynkiem. Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii i portfela. Innymi słowy - dostarczy kompletnej wiedzy, dzięki której zaczniesz działać efektywnie. Książka jest owocem dwudziestu lat praktyki, formalnych studiów, setek przeczytanych książek, dziesiątek sympozjów i bezpośrednich rozmów z wybitnymi specjalistami ds. marketingu. Powstała, bo od lat prosili o nią współpracownicy i klienci autora oraz szkoleniowcy. Nowe wydanie zostało wzbogacone o rozdział o strategiach detalistów i sklepowych markach. O autorze Jarek Szczepański od ponad dwudziestu lat intensywnie zgłębia światową wiedzę o strategii i marketingu, nieustannie ją weryfikuje w praktyce rynkowej. Doradza przedsiębiorstwom działającym w obszarze dóbr konsumpcyjnych i usług. Wcześniej pracował na wyższych szczeblach międzynarodowych firm konsumenckich na kilku rynkach europejskich, a także w strategicznym konsultingu i brand designie. Zarządzał dużymi zespołami marketingu i sprzedaży. Ma na koncie wymierne sukcesy biznesowe osiągane dzięki manewrom strategicznym na rozmaitych rynkach, w różnych sektorach. Jest autorem książek: Strategiczny brand marketing (Onepress, 2015, 2018) i Złota Strategia Marki (Onepress, 2018). Ukończył studia na trzech uczelniach i ma dyplom MBA. Można się z nim skontaktować poprzez stronę: jsmarketing.pl.


Szczegóły: Strategiczny brand marketing Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylk - Jarek Szczepański

Tytuł: Strategiczny brand marketing Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylk
Autor: Jarek Szczepański
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328342675
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 344
Format: 14.8x23.3
Oprawa: Miękka
Waga: 0.524 kg


Recenzje: Strategiczny brand marketing Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylk - Jarek Szczepański

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Jarek Szczepański (1)