Obsługa gości w obiekcie świad. usługi hotel. cz.1
Beata Sawicka
Obsługa gości w obiekcie świad. usługi hotel. cz.1
Beata Sawicka
- Wydawnictwo: Format-AB
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788389184856
- Ilość stron: 216
- Format: 17x24 cm
- Oprawa: miękka
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Obsługa gości w obiekcie świad. usługi hotel. cz.1 - Beata Sawicka
"Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie" jest podręcznikiem wydanym w dwóch częściach, przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodach technik hotelarstwa oraz pracownik obsługi hotelowej. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 lutego 2019 r. w sprawie ogólnych celów i zadań kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz klasyfikacji zawodów szkolnictwa branżowego.
Niniejszy podręcznik uwzględnia efekty kształcenia i kryteria ich weryfikacji dla kwalifikacji HGT.03. Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie:
- HGT.03.1. Bezpieczeństwo i higiena pracy
- HGT.03.2. Podstawy hotelarstwa
- HGT.03.3. Utrzymywanie czystości i porządku w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie
- HGT.03.4. Przygotowywanie i podawanie śniadań
- HGT.03.5. Organizowanie usług dodatkowych w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie
- HGT.03.7. Kompetencje personalne i społeczne
Podręcznik ma na celu przekazanie wiedzy i zdobycie przez ucznia umiejętności niezbędnych do obsługi gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Treść merytoryczną podręcznika wzbogacają zdjęcia, rysunki i tabele, co pozwala na szybkie i efektywne przyswajanie materiału. Wiedza teoretyczna została wsparta licznymi przykładami wskazując na różnorodne sposoby jej praktycznego zastosowania.
Rekomendujemy tę publikację nie tylko uczniom szkół kształcących w zawodach technik hotelarstwa oraz pracownik obsługi hotelowej, ale również osobom pracującym w przedsiębiorstwach hotelarskich.
Szczegóły: Obsługa gości w obiekcie świad. usługi hotel. cz.1 - Beata Sawicka
Tytuł: Obsługa gości w obiekcie świad. usługi hotel. cz.1
Autor: Beata Sawicka
Wydawnictwo: Format-AB
ISBN: 9788389184856
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 216
Format: 17x24 cm
Oprawa: miękka
Recenzje: Obsługa gości w obiekcie świad. usługi hotel. cz.1 - Beata Sawicka
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Beata Sawicka (7)
- Działalność gospodarcza w gastronomii. Gastronomia. Podręcznik do nauki zawodów technik żywienia i usług gastronomicznych oraz kucharz. Tom III. Szkoły ponadgimnazjalne (WSiP) - Miękka
- Organizacja produkcji gastronomicznej. Kwalifikacja T.15. Podręcznik do nauki zawodu technik żywienia i usług gastronomicznych. Szkoły ponadgimnazjalne (WSiP) - Miękka
- Obsługa gości w obiekcie świad. usługi hotel. cz.1 (Format-AB) - miękka
- Obsługa gości w obiekcie świad. usługi hotel. cz.2 (Format-AB) - broszurowa
- Realizacja usług w recepcji cz. 2. Kwalifikacja HGT.06 (Format-AB) -
- Realizacja usług w recepcji cz.1. Kwalifikacja HGT.06 (Format-AB) -
- Organizacja spotkań biznesowych i konferencji (Format-AB) -