Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

, ,

Książka

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

, ,

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788326410994
  • Ilość stron: 320
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 60,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 60,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Michalik Małgorzata, Mruk Henryk, Pilarczyk Bogna

Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuje na nim ostra konkurencja, a przy tym podlega on ścisłym uregulowaniom prawnym i dlatego państwo często ingeruje w mechanizm jego działania.

Autorzy omówili cechy tego rynku, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie zagadnienia, jak:

- zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym,

- strategia produktu na rynku farmaceutycznym - cykl życia leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki,

- zasady tworzenia cen i marż handlowych oraz stosowania opustów cenowych,

- zasady marketingowego zarządzania hurtowniami i aptekami - strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego,

- reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej.


Szczegóły: Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Michalik Małgorzata, Mruk Henryk, Pilarczyk Bogna

Tytuł: Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
Autor: Michalik Małgorzata, Mruk Henryk, Pilarczyk Bogna
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788326410994
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 320
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.47 kg


Recenzje: Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Michalik Małgorzata, Mruk Henryk, Pilarczyk Bogna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: