Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

Książka

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów
w kontekście mediów społecznościowych

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788375565836
  • Ilość stron: 200
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 50,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 50,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów - Dejnaka Agnieszka

Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych.

Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.

Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym."
Prof. zw. dr hab. Aniela Styś


Szczegóły: Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów - Dejnaka Agnieszka

Tytuł: Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów
Podtytuł: w kontekście mediów społecznościowych
Autor: Dejnaka Agnieszka
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375565836
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 200
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg


Recenzje: Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów - Dejnaka Agnieszka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×