Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
Dejnaka Agnieszka
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów
w kontekście mediów społecznościowych
Dejnaka Agnieszka
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788375565836
- Ilość stron: 200
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów - Dejnaka Agnieszka
Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych.
Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.
Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym."
Prof. zw. dr hab. Aniela Styś
Szczegóły: Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów - Dejnaka Agnieszka
Tytuł: Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów
Podtytuł: w kontekście mediów społecznościowych
Autor: Dejnaka Agnieszka
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375565836
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 200
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg