Siła nawyku (Uszkodzona okładka) Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

OUTLET

Siła nawyku (Uszkodzona okładka)
Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

  • Wydawnictwo: Dom Wydawniczy PWN
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788377052709
  • Ilość stron: 424
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 44,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 44,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Siła nawyku (Uszkodzona okładka) - Charles Duhigg

Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść
Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy.
Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele.
Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie
Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu
Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces
W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza
Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep
Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów.

Jedna z najlepszych książek roku według The Wall Street Journal i Financial Times
Od ponad 40 tygodni w czołówce listy bestsellerów New York Times
Ponad 1 000 000 sprzedanych egzemplarzy
Tłumaczenie na 31 języków

Pierwszorzędna książka oparta na dogłębnej analizie, napisana w zabawny sposób i zachowująca właściwe proporcje między intelektualną powagą i praktycznymi radami, jak zmienić złe nawyki - The Economist


Szczegóły: Siła nawyku (Uszkodzona okładka) - Charles Duhigg

Tytuł: Siła nawyku (Uszkodzona okładka)
Podtytuł: Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie
Autor: Charles Duhigg
Wydawnictwo: Dom Wydawniczy PWN
Seria: Seria kreatywna
ISBN: 9788377052709
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 424
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.46 kg


Recenzje: Siła nawyku (Uszkodzona okładka) - Charles Duhigg

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×