Poradnik dla blogerów vlogerów, gamerów i instagramowiczów Czego nie wolno robić w Internecie
Katarzyna Grzybczyk
Poradnik dla blogerów vlogerów, gamerów i instagramowiczów
Czego nie wolno robić w Internecie
Katarzyna Grzybczyk
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788380854833
- Ilość stron: 210
- Format: 12.5x19.5cm
- Oprawa: Miękka
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Poradnik dla blogerów vlogerów, gamerów i instagramowiczów - Katarzyna Grzybczyk
Chcesz zaistnieć w Internecie? Pisać blog, kręcić vlog albo zostać instagramowiczem śledzonym przez tysiące followersów?
Musisz wiedzieć kilka rzeczy, które pozwolą Ci uniknąć kolizji z prawem i spać spokojnie bez obaw o naruszenie cudzych praw. Poradnik, który trzymasz w ręce, przeprowadzi Cię przez problemy prawne, które możesz napotkać na swojej drodze. Dowiesz się:
- co jest chronione w Internecie i czy możesz być twórcą, nawet jeśli nie masz wykształcenia artystycznego,
- co możesz ściągać, a czego nie i dlaczego,
- jakie prawa przysługują Tobie, a jakie innym osobom,
- jak korzystać z cudzej twórczości, by nikt nie miał do Ciebie pretensji.
Choć przepisy prawa wydają się trudne, pokażemy Ci, o co w nich chodzi i na przykładach wyjaśnimy, jak one działają. Nie musisz być prawnikiem, żeby ogarnąć rzeczywistość internetową.
Szczegóły: Poradnik dla blogerów vlogerów, gamerów i instagramowiczów - Katarzyna Grzybczyk
Tytuł: Poradnik dla blogerów vlogerów, gamerów i instagramowiczów
Podtytuł: Czego nie wolno robić w Internecie
Autor: Katarzyna Grzybczyk
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380854833
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 210
Format: 12.5x19.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.188 kg
Recenzje: Poradnik dla blogerów vlogerów, gamerów i instagramowiczów - Katarzyna Grzybczyk
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Katarzyna Grzybczyk (7)
- Poradnik dla blogerów vlogerów, gamerów i instagramowiczów (Difin) - Miękka
- Ikony popkultury a prawo własności intelektualnej (Wolters Kluwer) - Miękka
- Rozrywki XXI wieku a prawo własności intelektualnej (Wolters Kluwer) - Miękka
- Ilustrowane prawo reklamy (KAM-0558) (Wolters Kluwer) - miękka
- Skradziona kultura. Jak Zachód wykorzystuje cudzą własność intelektualną (Wolters Kluwer) - Miękka
- Słynne alkohole a prawo własności intelektualnej (Wolters Kluwer) - Miękka
- Azjatycki soft power a prawo własności intelektualnej (Wolters Kluwer) - Miękka