Strategie marketingowe na rynku politycznym
Jaśniok Michał
Strategie marketingowe na rynku politycznym
Jaśniok Michał
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2007
- ISBN: 9788375261646
- Ilość stron: 240
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Kartonowa Foliowana
Niedostępna
Opis: Strategie marketingowe na rynku politycznym - Jaśniok Michał
Marketing stanowi dziś ważne narzędzie pozyskiwania i sprawowania władzy. Umiejętnie stosowany buduje wizerunek podmiotu politycznego, a przede wszystkim umożliwia osiągnięcie przewagi konkurencyjnej nad rywalami w długim okresie. Może także rozwijać więzi między politykiem i wyborcą, a tym samym wpływać na podniesienie jakości życia publicznego.
Osiąganie przewagi na rynku politycznym powinno dokonywać się przez opracowanie i wdrażanie skoordynowanych i dostosowanych do sytuacji politycznej strategii. Kwestiom tym jest poświęcona ta publikacja. Zgromadzony w niej materiał multidyscyplinarny z zakresu zarządzania strategicznego, marketingu, politologii i socjologii, ilustrowany najnowszymi przykładami z życia publicznego, uświadamia złożoność zjawisk wpływających na społeczny odbiór ugrupowania politycznego i osoby polityka.
W książce szczegółowo omówiono:
rolę strategii w marketingu politycznym
specyfikę działań strategicznych w przestrzeni publicznej
proces budowy założeń strategicznych
strategie instrumentalne (produktowe, cenowe, dystrybucyjne, promocyjne, personalne), konkurencyjne i relacyjne stosowane na tym rynku
nowe koncepcje tworzenia przewagi konkurencyjnej
problemy etyczne i inne wyzwania marketingu politycznego
modelowe rozwiązanie w zakresie współpracy polityków i wyborców, z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć techniki cyfrowej
Książka jest przeznaczona dla polityków, przedstawicieli mass mediów, stowarzyszeń, związków zawodowych oraz innych podmiotów aktywnie włączających się w procesy publiczne.
Szczegóły: Strategie marketingowe na rynku politycznym - Jaśniok Michał
Tytuł: Strategie marketingowe na rynku politycznym
Autor: Jaśniok Michał
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788375261646
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 240
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.412 kg