Strategie marketingowe na rynku politycznym

Książka

Strategie marketingowe na rynku politycznym

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2007
  • ISBN: 9788375261646
  • Ilość stron: 240
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Kartonowa Foliowana
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 73,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 73,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Strategie marketingowe na rynku politycznym - Jaśniok Michał

Marketing stanowi dziś ważne narzędzie pozyskiwania i sprawowania władzy. Umiejętnie stosowany buduje wizerunek podmiotu politycznego, a przede wszystkim umożliwia osiągnięcie przewagi konkurencyjnej nad rywalami w długim okresie. Może także rozwijać więzi między politykiem i wyborcą, a tym samym wpływać na podniesienie jakości życia publicznego.



Osiąganie przewagi na rynku politycznym powinno dokonywać się przez opracowanie i wdrażanie skoordynowanych i dostosowanych do sytuacji politycznej strategii. Kwestiom tym jest poświęcona ta publikacja. Zgromadzony w niej materiał multidyscyplinarny z zakresu zarządzania strategicznego, marketingu, politologii i socjologii, ilustrowany najnowszymi przykładami z życia publicznego, uświadamia złożoność zjawisk wpływających na społeczny odbiór ugrupowania politycznego i osoby polityka.



W książce szczegółowo omówiono:







rolę strategii w marketingu politycznym

specyfikę działań strategicznych w przestrzeni publicznej

proces budowy założeń strategicznych

strategie instrumentalne (produktowe, cenowe, dystrybucyjne, promocyjne, personalne), konkurencyjne i relacyjne stosowane na tym rynku

nowe koncepcje tworzenia przewagi konkurencyjnej

problemy etyczne i inne wyzwania marketingu politycznego

modelowe rozwiązanie w zakresie współpracy polityków i wyborców, z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć techniki cyfrowej



Książka jest przeznaczona dla polityków, przedstawicieli mass mediów, stowarzyszeń, związków zawodowych oraz innych podmiotów aktywnie włączających się w procesy publiczne.


Szczegóły: Strategie marketingowe na rynku politycznym - Jaśniok Michał

Tytuł: Strategie marketingowe na rynku politycznym
Autor: Jaśniok Michał
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788375261646
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 240
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.412 kg


Recenzje: Strategie marketingowe na rynku politycznym - Jaśniok Michał

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×